cautare

duminică, 25 iulie 2010

Poza si agenda



Azi mi-am schimbat, pentru a mia oara, agenda. Noroc ca mai aveam una, de buna - ca batraneii -, pe care mi-a facut-o Dan cadou. O agenda eleganta, din piele neagra, care arata ca un portofel/trusa de niste chestii. Si cand o deschizi, ta-tam. In fine, azi, dupa un an si inca doi ani (nu mai stiu dar daca as vrea sa imi amintesc m-as opri) am scris... in ea. Cu pixul. Si cu scrisul meu urat, de doctor ginecolog sau de persoana instabila psihic. Am scris luni/26 iulie. Iar acum ma simt mult mai linistita, pentru ca terminasem cealalta agenda si eram stresata ca nu am pe ce sa scriu orice idee care mi-ar fi venit, idee legata de ziua de maine, luni/26 iulie. Dar si prost (ma simt prost, sa reluam textul) pentru ca i-am promis lui Dan ca voi scrie o piesa in ea. Piesa pe care am scris-o, si de data asta, in laptop, ca un om normal din anul 2010.
Si, ca sa ma ierte, am pus poza asta cu noi, desi el nu prea se vede!
Nu, poza imi place mie, iar treaba cu agenda e tot a mea, he doesn't care!

Niciun comentariu: