cautare

joi, 1 iulie 2010

Tel Aviv by Rafael & Sons



Mai multe poze AICI

Am petrecut cateva zile interesante in Tel Aviv, care au avut ca rezultat un numar app de 1600 de poze cu Iulia Albu, Ambasadoarea brandului international Rafael & Sons, de care ma ocup de ceva timp.

Tel Aviv-ul e un hibrid interesant, unde vezi opulenta de nedescris langa casute modeste, tineri rebeli langa evrei sadea, unde auzi toate limbile pamantului, de la rusa, la... (as mai pune ceva, daca as fi reperat radacinile P:), unde oamenii fac yoga pe plaja, la 6 dimineata si batranii isi taraie izmenele in incercari bine intentionate de a ramane fit... Unde oamenii merg cu pusca incarcata pe strada si unde mi s-au luat amprente la intrarea in fiecare institutie.
Insa am cunoscut oameni deschisi intre urechi, cu care mi-a facut placere sa lucrez.
Un singur regret am, ca nu am ajuns in(la?) Ierusalim. Dar niciodata nu e prea tarziu. Decat atunci cand e prea tarziu. Si nu este cazul:D!

Niciun comentariu: