cautare

miercuri, 11 august 2010

Cu Pruncu' pe burtoi

Pentru ca sunt pe HBO tot timpul, ieri am prins o replica care suna ceva de genul: El era un tip nu'sh cum, iar eu eram tanara domnisoara care il citea pe James Joyce".
Vreau si eu sa citesc James Joyce, mi-am zpus.
Zis si facut. Asa ca, astazi, am plecat la pas prin caldura din Bucuresti. La Tineretului am vazut un homless imbracat intr-un tricou negru, pe care scia "Sunt virgin!". Am zambit.
La anticariatul de la Universitate ma astepta un nene bronzat si ridat, despre care as putea sa jur ca mirosea a spirt. Am cerut Ulise. Mi-a adus cele doua volume ale lui James Joyce si mi-a cerut mai multi bani decat as fi crezut. Pentru o clipa mi-a trecut prin cap sa negociez. In ultimul timp am invatat sa fac si asta, as fi vrut sa incerc. Apoi am privit cele doua volume vechi, dar care aratau impecabil. Plus ca, nu poti negocia pe marginea lui Ulise! Nu se cade. Am multumit si am zambit pentru a doua oara.
Dupa inca doua ore de mers prin soare, banci, contabila, Nicki in casti, am ajuns, din nou, aproape de casa. In fata pietii Timpuri Noi am mai vazut un om interesant. De fapt tipul era scarbos, cu parul dat cu gel, cu burta mulata pe tricou sau invers. Insa pe tricou scria "Thank got i'm a vip", cu o icoana imprimata in josul mesajului. Maica Domnului si Pruncul. Am zambit. Din nou.
Romania e frumoasa, rili! Luata in sine, vreau sa zic, don't get me wrong :D!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Daca diversitatea infirmitatilor e frumoasa, da. Dar nu din orice bube de puroi se isca frumuseti. Dimpotriva. E diversitatea patologicului si a formelor ghicite prin bezna.

diana spunea...

Da, ai dreptate, insa modul sumbru (frizand elevatul...) de a privi problema nu ii misca pe insii mai sus mentionati. Ce, crezi ca ca "virginul" stia ce inseamna patologic? Rili...
Atunci ce incercam sa facem? Sa ii facem sa se simta "cu musca pe caciula" sau sa ne publicam parerile, care or sa ne faca pe noi sa parem docti, insa nu vor ajunge la acele categorii sociale. Zic si eu :)

Eu spunea...

Lumea, e un spectacol (si cum prin definitie, spectacolul e "un ceva" frumos, trebuie admirat), u, ai afost un calator (frumos rol intr'acest spectaol).. Mi'e greu sa cred ca pt o clipa (sau cateva), nu ai devenit si u un "spectacol" pt cineva (care admira cum admirai)..

Spectacolul lumii, trebuie admirat, nu analizat, altfel, i se spulbera magia ;).

Eu spunea...

Felicitari, frumoasa postare :)

Diana Vlase spunea...

Cum mai faci tu sa-mi citesc posturile din urma, ca sa iti pot raspunde la provocari :))
Grazie