cautare

luni, 23 august 2010

Despartirile sunt grele...



Mai ales cand nu vrei sa dezamagesti pe nimeni.
Imi amintesc cat de greu mi-a fost sa ma despart de Lumea Femeilor. De sedintele de coperta, de rutina pe care o respectam cu strictete, pentru ca imi dadea o anumita ratiune de a fi, de toata gasca aia colorata, numita Ringier, cu oameni albi, negri, gri, veseli, tristi, cu har, in cautarea muzei... A fost greu.
Azi am trecut, inca o data, printr-o despartire similara. Si ce greu a fost!!!
In primul rand, e greu sa te desparti de diamante. Fie si pentru o scurta perioada... Dar ce sa mai zic despre pachetul complet: diamante, program flexibil (ca Nadia la Olimpiade), salariu atragator (la propriu - cu fund bombat si silicoane) si niste "sefi" care nu lasau sa treaca ziua fara sa imi spuna ca sunt: cea mai buna, ingrozitor de talentata, creativa, inteligenta... si restul cuvintelor de care avea atat de multa nevoie.
Sunt putin catranita (sn. suparata, ca sa nu-l mai DEX-iti ), dar stiu de ce am decis sa inchei aceasta (chiar frumoasa) colaborare. Ma asteapta - sper eu - un master al dreacuh de interesant, care ma va transforma (inca putin) intr-un om mai bun.
Up-grade-urile sunt obligatorii ca sa evoluam, right?
Right?

Niciun comentariu: