cautare

marți, 3 august 2010

Everyone Needs a Mom'

Titlul postului asta suna destul de "a film" or smth, insa eu l-am scris pentru adevarata lui semnificatie. Chiar asa, fiecare dintre noi are nevoie de o mama. Un om care sa te sprijine, care sa te ghideze, fata de care sa nu iti fie jena sa te comporti ca un balaur idiot, care sa te certe si care sa te ierte (ca'n cantec), care sa nu se zgarceasca cu "te iubesc-urile" dar caruia sa nu ii vina pe dos sa te traga de maneca/ureche si sa te aduca pe drumul cel bun. Stiu ca am spus-o de un milion de ori, insa mama mea este exact omul asta. Si, desi nu pot spune ca m-am bucurat de prea multa prezenta paterna, mama a reusit sa suplineasca asta. Cu varf, ca inghetata la cornet. Si acu, la aproape... da, exact atatia ani, mama inca imi demonstreaza ca am un suflet de copil, ca am sprijinul, iubirea si intelegerea ei. Great, sa mor... Pur si simplu fantastic.
Luv ma mam! (cu toata nevoia de a face din asta un statement)

Niciun comentariu: