cautare

sâmbătă, 18 septembrie 2010

Isus si furculita lui

Nu-mi amintesc daca era in ziua in care il uram pe proprietar sau in aia in care doar radeam de el: in metrou am vazut cel mai interesant (sa-i zicem asa) tip eva'. Mi-ar fi placut sa-l pozez, insa nu stiu cat de elastica era notiunea de prietenie, in ceea ce-l priveste.
Cateva dreduri, in spate, ca o chica (pentru ca era chel in rest), o placuta de serif atarnata la gat, pe care scria ostentativ ISUS, un tatuaj (de altfel foarte tare) rosu, care reprezenta un desen (o mazgaleala) gen Spanzuratoarea (jocul).
Iar cea mai tare chestie, la care nu stiu de ce nu m-am gandit niciodata, avea o bratara confectionata dntr-o furculita indoita. Acum nu stiu unde va duce pe voi imaginatia, dar mie mi s-a parut tare. Cel putin nu am mai vazut pe nimeni care sa puna in aplicare asa o idee. Ma gandeam ca daca furculitzele ar fi din argint, ca sa vina cu un plus de valoare, ideea se poate - cu usurinta - transforma in moda, right?

Ah, am si blog proaspat frezat :)

Niciun comentariu: