cautare

miercuri, 13 octombrie 2010

Intre feet job-uri si cecuri dubioase

Daca despre unul dintre primele mailuri pe care le-am primit de la potentialii angajatori nu am vorbit, pentru ca a fost atat de ciudat incat am preferat sa nu o fac, despre cecul dubios trebuie sa scriu...

Acum doua saptamani am primit un mail lung de la un nene care imi spunea ca vrea sa ma angajeze ca asistent personal. Imi scria ca este din Londra dar ca nu sta prea mult pe aici (natura jobului lui) si ca are nevoie de un om de incredere, care sa-i rezolve chestiile relativ urgente. Totul cool, nu? Mi-a cerut cateva date, cum ar fi numele intreg, adresa, varsta... nimic care sa-mi ridice intrebari. Insa, in momentul in care mi-a scris ca urmeaza sa primesc cecuri si cadouri, mi-am pus cateva intrebari. De fapt, i-am pus cateva intrebari. Una a fost asta: de ce sa primesc cecuri - adica bani, right? - daca nu am muncit nicio clipa pentru el. Mi-a ignorat cu eleganta mailul si a continuat sa imi spuna ca a vorbit cu compania lui si ca ei imi vor trimite tot ce am nevoie sa stiu si ca, apoi, vom vorbi. Am cerut un interviu cu... cineva... cu oricine... insa nici la acest mail nu am primit niciun raspuns concret.
Iar astazi am primit un cec. La adresa. Un cec de la o banca. Un cec cu o valoare mare. Am trimis o poza cu cecul la niste prieteni, cu intentia vadita de a primi un raspuns cum ca e fals sau ca e o gluma proasta. Cecul - cica - nu pare a fi fals, insa nu am nicio intentie de a merge cu el la vreo banca. Din mai multe motive, dintre care unul ar fi ca nu am de ce sa primesc o astfel de suma de bani de la un nene cu care am schimbat cateva mailuri.

N-am sa ma gandesc la asta mai mult de cateva minute, insa nu imi iese din cap ce chestii dubioase se pot intampla in Londra.
Parca ma intelegeam mai bine cu Bucurestiul, din punctul asta de vedere. Anyway, aia e, strange things happen...

Un comentariu:

Eu spunea...

:))))..

Data viitare, inainte sa primesti vre'un cec, trimite'i "expeditorului" o poza falsa, cu o "tanti" cat mai urata cu putinta (gasesti p net) - Asa poti restrange putin cercul de banuieli ;)