cautare

marți, 9 noiembrie 2010

Despre ce n-am voie sa scriu

N-am voie sa scriu ca mi-e dor de casa. N-am voie sa scriu ca mi-e dor de mama mea, de garsoniera mea (care nu este a mea, de fapt), de baiat, de Bucuresti, de prietenii mei, de fetzele innegrite de griji, de parcul care trebuie sa arate tare frumos acum, de muncile care devenisera mai mult parti vii ale sufletului meu decat domenii concrete din care scoteam bani, de micul dejun, de Razvan si Dani, de Badea, de NU OTV, de traficul imposibil de la ora sase, de porumbeii de la geam...
Asa ca nu o sa scriu.

3 comentarii:

Eu spunea...

.. si de aglomeratia din metrou, ai uitat?... :)

Diana Vlase spunea...

O concureaza aglomeratia din londra, lejeeeer...

Eu spunea...

Well, inca avem gropile din asfalt.. Aici nu ne concureaza nime' :)))