cautare

joi, 11 noiembrie 2010

Intamplari din Londra, partea X (files...)

Ieri am fost la inca un interviu. O agentie de marketing. Ziceau ei. Dupa ce am asteptat cam o ora, timp in care am vazut 3 episoade din Friends - ceea ce a fost marfa - am fost invitata in sala de interviu. Un nene turc mi-a intins o mana paroasa si puternica si mi-a explicat ca ceea ce fac ei acolo e important. Asta trebuie sa tin minte! "Deci, Diana, esti pregatita pentru ceva impostant?" Damn, yeah! Intrebari de interviu pentru urmatoarele cinspe' minute si apoi: "Uite cum sta treaba, te plac. Esti nebuna, efervescenta, inteligenta, o sa-ti dau o sansa. Te angajez! Vino maine sa vezi cum decurge o zi de munca, sa intelegi limbajul si principiile si daca esti ok, incepem!"
O inima cat o paine, iuhu, calcand pe nori pana acasa.
Astazi, prezenta in sala de asteptare. O ora de Friends si apoi o dudie dragutza, destul de ingrijita si cu o engleza perfecta mi-a spus ca astazi voi sta cu ea. Mergem pe teren. Pe ce teren? O sa vad... M-a intrebat daca am luat pranzul, pentru ca putem sa mancam impreuna. Wahau, ce civilizat, imi place! Ne-am urcat intr-un metrou, am schimbat metrourile, am iesit de la metrou, am luat un tren si am ajuns undeva in estul Londrei. Corinne m-a impins intr-un magazin de unde sa imi cumpar o napolitana sau ceva sa mananc, ca luam pranzul in mers. ??? Ok, I guess...
Apoi m-a intrebat cine sunt, ce asteptari financiare am, ce timp liber am, daca vreau sa lucrez intr-o companie de marketing pentru bani sau pentru ca vreau sa imi cladesc o cariera... In tot acest timp am incercat sa nu fiu idioata si sa intreb: "Dar, exact, cu ce va ocupati voi aici?", am zis ca ma prind pe drum. Apoi ne-am oprit in fata unei casei, Corinne a scos din poseta o vesta d-aia fosforescenta - de vandut ziare in strada, gen - si a batut la usa. Aici am cam inceput sa ma prind...

"Buna ziua, sunt de la ____ si am cateva intrebari pentru dumneavoastra. Sunteti iubitor de animale? Noi strangem fonduri pentru centrele de animale si pentru a ajuta promulgarea unei legi esentiale pentru civilizatie - inchiderea celor care intr-un mod malitios, ranesc animalele. Vecinii dumneavoastra fabulosi au (traducand cuvant cu cuvant) sarit in barca noastra si au donat 2 lire pe saptamana, pentru urmatorul an. Dumneavoastra o sa ramaneti indiferent?" Zbang! usa in nasul nostru.

Iar eu am lasat-o pe Corinne sa isi continue ziua de lucru si mi-am cautat drumul (lung) spre casa.
Well, still on it...

3 comentarii:

Eu spunea...

:)))))))))... Mai, trebuia sa o trimiti pe Corinne 2 zile in Bucuresti.. Dupa ce ar fi cunoscut o parte din animalele de aici, si'ar fi dat demisia acolo :))..

Diana Vlase spunea...

:))) Bai, jur ca am visat-o, saptamana trecuta. Am visat ca eram la cafea cu ea si se plangea ca nu mai poate, ca s-a saturat de jobul asta si ca vrea sa demisioneze. Fireste ca n-am nici o idee ce gandeste adevarata Corinne, dar mi-am amintit...

Eu spunea...

:)) Mai stii, asa o fi :))..