cautare

miercuri, 17 noiembrie 2010

M-am lasat (si eu) de gandit!

Citesc (ca sa-mi mai spal neuronul ) articole pe care femeile le considera interesante, si nu ma refer la glumele din revistele pentru adolescenti, ci la cele adevarate, si ma crucesc...
"Cum sa-l faci sa te iubeasca mai mult" este titlul unuia, cu jenant de multe vizualizari. In aceasta epoca in care femeia pretinde a fi egala barbatului, continuam sa citim idiotenii scrise de pseudo'psihologi plictisiti de cumparat servetele de postat pe mesele joasa, din cabinetele cu lumina studiata.
Chiar crede cineva ca toti barbatii sunt la fel? Chiar crede cineva ca se pot cumula toate personalitatile (nu foarte complexe, ce-i drept) oamenilor si ca se gasesc zece reguli care sa le vina de hac?
Si eu care ma chinuiesc sa inteleg intretaierea dintre axa orizontala si cea verticala... Stupid me :))
Poate ca sunt amenintator de aproape de partea mea masculina, dar - pana la urma - nu femeile au fost cele care au dus greul civilizatiei pe umeri (ele fiind sotii si mame, sa ne intelegem...)? Probabil ca nu. Probabil ca plangem pentru ca avem abundenta hormonala si ca ascultam piese de dragoste petru ca suntem soft. Nu mai inteleg nimic. Asa ca, m-am decis sa ma las de gandit si sa continui articolul asta. Poate chiar sa-l pun in aplicare. Si, cine stie, poate-mi iese si descopar ca gresesc eu. Desi ma indoiesc...

3 comentarii:

Anonim spunea...

la multi ani

Diana Vlase spunea...

:) multumesc

Eu spunea...

Probabil, cei care au "decretat" ca "Femeia este egala barbatului" in societatea moderna, au avut ca reper o "muza" cu un sistem de gandire identic celui care reiese din aceasta postare, la care si'au raportat apoi idealurile feminine (fictive sau nu) de care prea putini se bucura...

Pt ca nu ai gandit doar din perspectiva unei femei in favoarea sau defavoarea unui barbat, ci mai deraba din perspectiva unui om in favoarea unui fapt evident demonstrat istoric si confirmat unanim la nivel social pe plan mondial in "fiecare prezent", TE FELICIT, insa nu primi recunostinta mea ca din pt unui barbat catre o femeie care a gandit ca un barbat, ci ca din pt unui om, catre un alt om care a gandit BINE :).