cautare

vineri, 31 decembrie 2010

Anunt: Vand Femei! ... fara mine



In timpul in care eu imi faceam bagajelul ca sa ma car pe plaiuri mai ploioase, Dan - impreuna cu toata trupa Teatrul Nou - isi vedea linistit de treaba. Si bine facea. Pentru ca, voila, dupa patru luni primesc pe mail afisul de la ceea ce urmeaza sa fie a treia punere in scena a piesei 'Anunt: Vand Femei'. Nu pot decat sa ii felicit pe toti, cu miliarde de emotii pentru ei si cu un dinte cat casa poporului impotriva oamenilor de stiinta care nu au fost in stare, pana acum, sa inventeze dracului clonarea, sa fiu si eu cu ei la repetitii chinuitoare si la momente de - stiu eu - maxima fericire. Of, aia e, imi tin pumnii stransi, ca sa ploua si pe strada mea cu soare si sa pot sa ajung la premiera.
Stiu ca mi-am cam batut vantul de Mos Craciun si nici in lista de Anul Nou nu mai cred, dar asa ce mi-as dori sa pot ajunge...
Noah, pana una alta, eu lucrez la alte piese - sper eu, la fel de bune - in celula mea din Londra, cu inima cat casa la gandul ca dragii mei au premiera uite-acus!
Felicitari, bai, once more!

Ii gasiti pe Facebook: Teatrul Nou

5 comentarii:

Vasile_no_5 spunea...

La multi ani,Diana!promit ca ma duc la piesa pe 30 ian !titlul e incitant.

Diana Vlase spunea...

Multumesc la fel! Sa te duci, sunt sigura ca o sa te incante!!!

Ema Stil, Brasov spunea...

LA MULTI ANI!!!
:)

Diana Vlase spunea...

Multumesc la fel! Sa fie un an bun, zic :)

Ingerul din Transilvania spunea...

Foarte bine lucrat scenariul piesei. Am avut placerea sa vad si eu spectacolul ieri la Teatrul "Alexandru Davila" din Pitesti. Felicitari!! Cel mai mult mi-a placut alternanta trecut-prezent. Genial!