cautare

miercuri, 8 decembrie 2010

Lovitura de stat in cautarea unei tigari

Gand de la un prieten drag, pentru a treia toamna si a douashaptea primavara...

Doar ma stii...
Imperiu mi-am fost.
Trupele mele cucereau
cetate dupa cetate,
supuneau popoare de suflete
si trupuri stigmatizate de suferinta.
Noaptea fumam facand rotocoale
de dor catre tine.
Si-ti trimiteam nori
mustind a tequila
si-a cafea amara.
Apoi semnam ordinul de atac
pentru a doua zi.
Pana la lovitura aceea de stat,
cand celalalt a preluat puterea.
A masurat de 23 de ori,
taind o data.
Mi-am devenit mai mic,
dar mai stabil si pacifist.
Mananc la pranz felul 1 si felul 2.
Inchei cu desert si doua tigari.
De dupa.
Semnez doar acte de aprovizionare,
condamnari minore la sex
si orare de functionare
ale librariilor pline cu "memorii".
M-am ingrasat,
produsul intern brut
s-a marit simtitor,
supusii par senini si multumiti.
Doar eu nu pot dormi noaptea ca inainte.
Planuiesc o alta lovitura de stat.
Am pregatit osteni fideli
si arme necunoscute celuilalt.
Colturi indepartate ale fostului imperiu imi cer ajutorul.
Le e dor de asuprire
n-au aflat ce sa faca libere
de mine.
La noapte voi fuma o tigara
cu gandul la tine.
Si-n zori voi da ordinul de atac.
Sa-mi tii pumnii!
Sau, cine stie, te vei ruga sa fiu invins.
Se insereaza.
Patreaza-mi o tigara.
De nu mor, voi veni dupa ea.

Niciun comentariu: