cautare

miercuri, 15 decembrie 2010

Reteta de gatit fericirea intr-o viata

Ingrediente:
1. O mama iubitoare, inteleapta si destupata.
2. O prietena definitiva.
3. O familie care, desi imprastiaia prin lume, sa te intrebe din cand in cand de sanatate.
4. Un suflet pereche, fie si in absenta, la care sa te raportezi.
5. O gascutza relativ mica de prieteni de incredere.
6. Bani, dupa gust.
7. Principii impartite in categorii (bine stabilite; flexibile; indoielnice).
8. Carti, muzica, filme, plimbari fara sens si shopping.
9. Acceptarea unei entitati (relativ) divine.
10. Bun simt.

Mod de preparare:
Se aduna ingredientele in ani, se lasa la macerat in nopti lungi, cu luna plina, se adauga scop si determinare. Se serveste calda.
Voila!

6 comentarii:

Ema Stil, Brasov spunea...

Asta da reteta!
:)

Eu spunea...

Hei, hei, heyyy.. Unde sunt sarea si piperul?.. Cum fericire fara mici certuri, si mari impacari?..

Oricum,faina reteta, acum am un raspuns daca face cineva pe desteptul cu mine,si ma intreaba ce e fericirea :))..

Diana Vlase spunea...

Sarea si pierul... Am cunoscut candva un bucatar, un artist vreau sa zic. Care avea un restaurant pe care il conducea cu arta si disciplina. Si l-am intrebat care e secretul lui, pentru ca fiecare bucatar are unul. Si mi-a spus: "Secretul meu este ca pun ingrediente dulci si sarate, le combin in asa fel incat niciodata nu sunt nevoit sa folosesc sare si pier. Poate ca asta e reteta si in cazul meu :)) sau poate ca nu as avea niciun alt argument pentru ca am uitat de "sarea-n reteta fericirii" :))

10x, anyway :)

Eu spunea...

Good point, i have no comments or complaints anymore ;).

Diana Vlase spunea...

:))) pfiu, that's hard to cope with! :P
Seara buna!

Eu spunea...

:))) same there, 10q ;).