cautare

marți, 1 martie 2011

Fara martisor anu' asta (ba se pare ca 'CU')

La Londra nu sunt martisoare. Nici martisori. Nici ghiocei la metrou. Nici 8 martie. Nu m-am hiper-incalzit niciodata la gandul ca vine martie, cu inceputul de primavara rece si imbulzeala sacaitoare la cateva guri de metrou (masuta langa masuta, hippie langa tiganci, martisoare manufacturate langa masinute din lemn, flori artificiale, buburuze colorate si restul tampeniilor care se vand pe la noi) insa nu inteleg cum sa nu le ai si aici... (Curios cum nu iti place ceva dar te trezesti ca ii simti lipsa).
Am vazut abtipilduri la metrou, cum ca poti vorbi cu un p pe minut in cateva tari (cu numarul cel mai mare de indivizi exportati, printre care Nigeria, Polonia, Romania si inca cateva locuri teribile) asa ca, dat fiind numarul mare de NOI, nici nu mi-am pus problema sa nu primesc un martisor anu' asta. Eh, voila, ma uita la telefon si ma gandesc ca intr-o saptamana e ziua (de femeie, nu de nume sau de-adevaratelea) mamei mele si eu n-am de unde sa ii cumpar un cadou corespunzator ocaziei.
Si in timp ce scriu asta, ochii imi fug pe folia mea de Amoxicilina. :))) Nu cred! ALB cu ROSU. :)) aaaaaaaaaaaaa!!! :)) Nimic nu e intamplator!!! Pana si infectiile la ureche se intampla cu un scop, iar scopul - de data asta - a fost sa-mi aminteasca ca martisorul exista, oriunde m-as duce eu. Cat de tare!...

3 comentarii:

yari.manfrinato spunea...

fff frumos si fff adevarat,asa e si aici in italia,pentru k in RO e o sarbatoare, pe care noi toti am asrbatorit o in fiekre an,insa aqm ni se pare ceva anormalmai ales knd esti intr o tara straina care nu are aceleasi obiceiuri si e normal sa simti lipsa.........asa k dear sis iti doresc sa ai o primavara frumoasa si un 1 martie deosebit:*:*:*

Diana Vlase spunea...

Si tie ba kid, da' vezi ca ai scris de pe contu' baiatului si cu o punctuatie ca a lui :))) xxx

Eu spunea...

Luna Martie, chiar e speciala pt voi fetele :))


Insanatosire grabnica, btw :P